Rolig trädgård

Blommor
Tomtar å renLjusgrej

Kan inte hålla mig från att titta på den otroliga trädgården på Sofiehem i Umeå. Jag var där och fotade lite efter jobbet igår. Här är ett smakprov... även om jag inte riktigt kan göra den rättvisa med min kamera. Ex musiken i buskarna får ni tänka er själv. Om ni saknar fantasi och inlevelseförmåga så låter det ungefär så här: Plingtrallallatraddidadda. Om ni fortfarande inte får nån känsla för hur det låter eller tror att jag ljuger så kan ni gå dit själva och uppleva spektaklet. Hade tillkommit en del nytt igen..tror jag. Är lite svårt att ta in alla grejer på en gång. Kanske bara missade vissa saker förra gången jag var där. Fast det spelar inte så stor roll. Varje gång man är där ser man nåt nytt oavsett om det var där förra gången. Måste upplevas med egna ögon och öron (även om jag är stolt över min ljudimitation)

Jag hittade en balkong på vägen hem som passade in på temat överdekorerat. Såg ut som att de hade flyttat från hus till lägenhet och pressade in alla ljusslingor och lysande renar på balkongen istället. Gick dock inte att fota spektaklet då det var träd ivägen och en dållig fotograf bakom kameran. Var på Ålidbacken om nån vill se den live. Skynda! Syns endast under en begränsad tid!

Kommentarer
Postat av: Liv

Nu måste vi fara och kika på den vi också! Ser mycket lovande ut.

2006-12-30 @ 20:16:00
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Liv

Alltså..inte den överpyntade balkongen utan den på sofiehem ;)

2006-12-30 @ 20:17:04
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0