Glad post!

Idag har jag fått min deklaration och den säger att jag ska få tillbaka pengar. Sån post borde man få varje dag!


image75


Jag var ut en sväng till Konsum idag. Förutom att jag höll på att blåsa bort så var det ju kaos för alla påskkärringar som virvlade omking som torra löv i vinden i sin strävan att ta sig till Blåkulla i tid. Jag var nära att bli spetsad av en ensam kvast som kom flygande i full fart. Själv satt den stackart påskkärringen längst uppe i ett träd och höll sig krampaktigt i grenarna medan hennes katt stod nedanför och lockade på henne.

Dagens LP: The Moody Blues...klart bättre än Råttan Frittz.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste betala 4000:- inte lika kul.. snyft!

2007-04-05 @ 22:37:48
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: Nina

Linda: Välkommen till min blogg. Ja det är så det brukar vara så jag blev ju ganska glad :D

2007-04-05 @ 23:20:00
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Conny

Fick också glad post i form av besked om pengar tillbaka.

2007-04-06 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0