Till Margit

Monstruösa Margit klagar så mycket på att jag inte skriver nåt på min blogg så här kommer ett inlägg helt tillägnat dig Margit!

Jag fick min nya kamera igår. Bara tre veckor sen. Blixten var inte med. Det var skit. Jag har tagit kort på en skugga.
Om en stund ska jag på grillfest men är vrålhungrig så nu kokar jag ett ägg.

Jag börjar nog hämta mig efter den intensiva planeringen av möhippa och tillverkning av bröllopskort så kanske har jag nåt kul att skriva snart när jag kommer ut ur hippakoman.

Mer spännande än så är det inte men nu har jag skrivit ett inlägg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Monstruösa Margit

Tack! :)
Nu slapp jag skriva: *trum trum med fingrarna otåligt mot skrivbordet*
Grattis till kameran. Trots försening. Ser fram emot att få se nya fina bilder :)

2007-08-18 @ 18:11:26
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Ja det var ju en himla tur att jag slapp trum trum. Det hade nästan känts lite hotfullt.

2007-08-19 @ 01:58:09
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0