Varför?

Jag satt igår och stirrade med tom blick mot tv-aparaten som visade nån slagt sammanställning över årets melodifestival. Varför??? Varför titta på en sammanfattning av ett program som jag inte var nog intresserad av för att titta på när det gick första gången. Men så kom jag på anledningen. Jag vet inte hur man byter kanal. Min teknikutbildning räcker inte till för att kunna byta kanal på pappas tv med boxar och elektriska tjosanhejsan. Efter en stund stängde jag av och läste en bok istället. Jag har iaf lärt mig var (alla tre) avstängningsknapparna sitter.

Kommentarer
Postat av: littlemy

Tack för den trevliga fika stunden! Skulle nog kunnat sitta och prata i evigheter. Hoppas vi ses snart igen... Kram och Gott nytt år på dig!

2007-12-29 @ 18:34:11
URL: http://littlemy.webblogg.se
Postat av: Nina

Tack själv! Det var verkligen roligt. Du får komma och hälsa på i Umeå någon gång. Eller så kan vi vara lite wild and crazy och ringa också :D

2007-12-29 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0