Lyckans ost

   Dress Like A Millionaire... to Impress Your Friends ...


Bra reklam man får i mailboxen ibland! Jag tror att mina vänner skulle bli mycket imponerade om jag klädde mig som en miljonär!

Jag skulle förmodligen redan ha varit miljonär.  För nån vecka sen vann jag på ett sydafrikanskt lotteri vid namn BRITISH SOUTH ARICAN 2010 WORLD CUPBID ONLINE GAME - 2007, som jag för visso inte hade deltagit i men de var så snälla att lotta ut pengar på min e-postadress! Att det finns så mycket godhet i världen.  Jag måste dessutom vara väldigt lyckosam, för jag vinner flera gånger om året.

Your name has therefore been approved to claim a total sum of  £1,000,000.00 (ONE MILLION BRITISH POUND STERLING ) in cash, which is the winning  prize for Second category winners.
This is from the total prize money of £20,000,000.00 (TWEN MILLION BRITISH POUND STERLING ) shared among the twen winners in the Second category

Den här gången blev det bara andrapriset och bara det bästa är gott nog för mig så jag tänkte att det får va'. Jag gör anspråk på nästa lotterivinst istället. Då ska jag klä mig som en miljonär och få vänner.

Kommentarer
Postat av: Martan

Jo. Man ska int' bli girig.

2007-02-15 @ 20:29:06
Postat av: vewwo

ja.. det är fan bäst att du börjar klä dig som en miljonär.. annars vill jag ju inte va kompis med dig.. hihi..

2007-02-21 @ 16:26:09
URL: http://vewwo.blogg.se/lista
Postat av: Nina

vewwo: misstänkte att det skulle sluta så här.. har varit trevligt att känna dig.

2007-02-22 @ 01:59:59
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0