Sex sex sex

Ville bara kolla hur många läsare jag skulle få om jag skrev "sex" i rubriken. Hade säkert dubbelt så många läsare som vanligt när jag hade rubriken "knark". (nej, jag kan inte se  vem som tittar in på sidan, bara hur många, så du kan vara lugn)

Har inte hänt nåt kul i mitt liv de senaste dagarna.

Var till en skobutik och lämnade en jobbansökan här om dagen. Kvinnan i kassan skrattade när hon hämtade den personalansvariga... vet inte om det var ett dåligt tecken att de skrattade åt mig eller om det var ett gott... bestämmer mig för att det är ett gott tecken, att det är roliga människor som skrattar mycket som jobbar där! Skratt är ett bra tecken. Där ska jag jobba. Om inte annat så har jag bringat glädje till nån. Det bjuder jag på.

Sen gick jag på bibblan och hittade en bok med sälrecept. Tydligen ett magert och nyttigt kött... vem hade anat att de små fetknopparna var magra. Boken var skriven på både svenska, norska och finska för att alla 5 människor som får tag i sälkött ska kunna läsa den... När fick man börja skjuta säl igen?

Jag har hittat en skridskobana. Nu ska jag bara hitta en kompis som både åker skridskor och äger ett par skridskor. Inte det lättaste. Får nog åka ensam som vanligt. Jag tror att det skulle vara fint att åka på natten. Banan är upplyst. Om ni ser nån som ligger i en blodpöl med ben i konstiga vinklar på en skridskobana nån natt så kan det vara jag som har trotsat kyla, lathet och bättre vetande. Jag åkte faktist en eller kanske två gånger förra året. Året före det hann isen smälta innan jag fick ändan ur vagnen.

Nä nu tycker jag att du ska göra nåt nyttigt istället för att sitta och läsa om mitt tråkiga liv. Själv ska jag nog sätta upp en hylla...eller varför inte åka lite skridskor? Eller så äter jag nåt. Är ju hungrig som vanligt. Jag måste bara få rekomendera en ny blogg med äckliga matfoton! http://bantarensbastabok.blogspot.com  Den fick mig nästan att skippa lunchen. (trodde du verkligen på allvar att du skulle kunna slita dig från datorn och göra nåt vettigt?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0