Exhibitionister

Är det ohyffsat att vipsa iväg harkrankar, som sitter på fönstret och parar sig, med en tidning? De parade sig inte med tidningen alltså... Är det min rättighet att schasa bort dem om de sitter och porrar sig på mitt fönster eller skulle jag lite finkänsligt ha dragit för gardinen tills de var klara? Vill vi ha fler harkrankar som flyger in i sänglampan när vi ligger och läser på kvällen? Var det deras syfte, en lek där de viste att de kunde bli upptäckta? De såg förvånade ut när de flög iväg i alla fall. Tagen på fönstret som man brukar säga i krypvärlden.

Kommentarer
Postat av: Conny

De ville nog bli upptäckta, de fick säkert en kick av den tanken.

2007-07-26 @ 16:28:12
Postat av: Monstruösa Margit

Usch. Här har vi istället sniglar som slemmar sig mitt på gatan. Inte lika lätt att vipsa iväg dem.

2007-07-27 @ 07:32:11
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Monstret: Du får anlita ett blått barn med gummistövlar.

2007-07-28 @ 01:11:04
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0