Utmaning..

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information



Jag hade naturligtvis lväldigt svårt att komma på sex egendomliga saker om mig själv eftersom jag är så normal...men efter lång tid av krafs i huvudet...eller var det tvärt om och jag fick plocka bort flera konstigheter...ja här kommer de i alla fall:


1. Jag samlar på tablettaskar.

2. Jag kan sitta en timme och stirra ut i luften och filosofera.

3. Kan sitta och göra onödiga saker som att lägga patiens bara för att slippa att tex diska eller städa trots att jag skulle kunna fylla ut tiden med att göra nåt roligt som att måla.

4. Jag har svårt att motstå att hoppa i vattenpölar.

5. Jag kommer på mig själv med att fundera över, när jag skalar grönsaker eller liknnade,  varför de görs i så opraktisk form. Ingefära vore bättre utan veck och man skulle inte slinta om löken var fyrkantig.

6. Jag kan vifta med näsborrarna.


Så nu ska 6 nya personer utmanas
And the nominees are..... (trumvirveln trumvirvlar, fumlande prassel med kuvertet, nervöst skratt)

Monstruösa Margit
Vewwo
Funkiz
Maria
Storey
Conny
Och ett hedersutmanande till Sami om du kan tänka dig att återuppliva din blog.

Kommentarer
Postat av: storey

sagt och gjort. klarrt å bettart. klappat och klart. utmaningen är besvarad.

och ja! jag är klart för genmanipulering om man kan få fram en fyrkantig lök.

2007-03-11 @ 18:33:14
URL: http://storeysnurrar.blogspot.com/
Postat av: Monstruösa Margit

Önskar jag kunde säga som Storey, men men... är hedrad av nomineringen och ska närma mig frågan under dagarna som följer. Som norrlänning behöver jag en del betänketid.

Fyrkantig lök låter praktiskt, detsamma gäller oskorvliga grönsaker. Mangon borde också justeras.

2007-03-12 @ 11:56:59
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Montruösa Margit: Håller med om att mangon är klart opraktisk. Den där kärnan är svår och den säcklar.

2007-03-12 @ 12:52:54
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Monstruösa Mangot

Säcklar vet jag int'... eller du menar att Mangon säcklar... inte kärnan....
Men håll med om att det inte känns logiskt att kärnan ska vara så svår. Resten är liksom mjukt och följsamt men sen i mitten så har Mangon verkligen problem med att släppa taget. Det flyger mangosplitter överallt. Kanske terapi skulle hjälpa.

2007-03-12 @ 19:37:48
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0