Tangentbordet Svarten

Jag har ett nytt tangentbord. Det är svart som natten och suddaknappen hakar inte upp sig som det gamla så nu behöver jag inte skriva allt två gånger. Knapparna känns halkiga men jag antar att det löser sig när jag har ätit grapefrukt brevid det ett par gånger. Då blir det som en halkmatta på det, eller så syr jag små tottar till fingrarna i sockeplastmaterial. Jag har märkt att det är tre knappar färre jämfört med det gamla, Å är i ett annat typsnitt än de andra bokstäverna och det drar åt sig damm som råttfångaren i Hameln drar åt sig barn. Hoppas inte att det här drar åt sig barn...fast kladdiga barnfingrar skulle ju lösa problemet med att det är för halkigt.

Kommentarer
Postat av: storey

Jag kan inte hjälpa att påpeka att din kommentar på min blogg igår, faktiskt blev publicerad två gånger :) Var det med det nya tangentbordet? Men det kan ju iochförsig ha varit musen som krånglade, har svårt att tro att du lyckades skriva exakt likadant två gånger på samma minut. Men nu, till det här inlägget, blev det lite lustigt.

2007-05-07 @ 09:37:15
URL: http://storeysnurrar.blogspot.com
Postat av: Nina

Storey: Jo jag märkte det..men det var nog snarare musen eller mitt pekfinger eller ska jag kanske skylla på datorn? Verkade inte som att det hände nåt så jag klickade igen och då blev det två. Är synd att man inte kan ta bort sina egna komentarer. Tangentbordet är iaf oskyldigt :D

2007-05-07 @ 13:01:14
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Conny

Tottar i sockiplast kan vara en lösning.

2007-05-07 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0