Vuxenminuspoäng

Jag fick en känsla av vuxenpoäng när jag härom dagen än en gång tittade på en ung tjej och tänkte men oj vad kallt det där ser ut (det var säkert moderiktigt och väldigt snyggt) och när jag för en stund sen tänkte men ska jag inte ha några grönsaker till isterbanden. Det kändes vuxet och lite komiskt att komma på mig själv med såna tankar men jag tror att alla vuxenpoäng bokstavligt talat gick upp i rök nyss. Jag satt som vanligt vid datorn samtidigt som jag lagade mat...måste sluta med det..och när jag kom ut i köket var isterbanden snyggt gyllensvarta och allt vatten hade kokat bort från potatiskastrullen och potatisarna sitter fast...hmm Jag tror att mina vuxenpoäng ligger på minus nu.

                                          image99

Kommentarer
Postat av: Conny

Ajdå..hoppas nåt av det gick att äta.

2007-05-03 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0