Krax krax

Kaninen har förvandlats till kråka. Är sjuk igen. Känns som att det inte var så länge sedan sist. Kanske någon månad sedan. Förut blev jag aldrig sjuk. Vad gör jag för fel nu, eller vad gjorde jag för rätt då? Är det ålderskrämpor. Det är halsen som hesar sig så jag inte kan prata. När jag tänker på det så brukar nog tanter kraxa och hosta en hel del. Hade tänkt gå på dans ikväll men jag antar att jag måste inse mina begränsningar. Även om man kan dansa utan att prata så misstänker jag att min hals inte skulle uppskatta hopp och snubbel just nu.

Igår drack jag Varma koppen. Det är verkligen inte gott. Eller smaken är det kanske egentligen inte så mycket fel på. Det smakar ungefär som svampsås men när jag ska svälja den så får jag kväljningar.

Slutsats: Man ska inte dricka sås!

Kommentarer
Postat av: annapanna

Man ska visst dricka sås! Vissa såser är så goda att man nästan inte kan låta bli. Men så har man blitt rund och go runt magen också!

2007-11-27 @ 21:37:58
Postat av: Monstret

Krya på dig kompis!

2007-11-28 @ 07:25:21
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: littlemy

Krya på dig vännen! Testa ett helt fantastiskt ont i halsen te (enligt mig då)
Peppar mynta. Öppnar upp både hals och näsa tycker jag. Kram

2007-11-28 @ 08:38:21
URL: http://littlemy.webblogg.se
Postat av: Nina

Annapanna: Jag skulle nog kunna dricka mormors gräddsås/grönpepparsås men varmakoppensås skulle passa bättre på ris.

Monstret: Tack mitt vänliga moster!

Littlemy: Tack. :) Jag har inget myntate hemma men när jag går ut nästa gång ska jag köpa det. Nu kör jag med Kamomillte med honung. Det står på det att det är välgörande...så där i största allmänhet.

2007-11-28 @ 16:34:18
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0