Maskinistnina

Man kan nästan säga att jag har kört film på filmfetivalen nu. Detta grundar jag på att jag:

1. Hängde i ett maskinrum nästan hela dagen igår
2. Åt skräpmat (görs egentligen inte på just denna festival men på andra vad jag har förstått)
3. Snackade skit med maskinister.
4. Drack en folköl
5. Pratade om skeva hjul som skulle ges till andra masinister som hämnd för tidigare oförätter.
6. Fördrev tid på en filmfestival utan att egentligen titta på film.
7. Tryckte på en knapp som startade en film.

Det är nästan alla kriterier för vad en biografmaskinist gör under en filmfestival. Faktumet att jag inte har maskinistkort tycker jag är en bagatell i sammanhanget.

image159 image160
Royals gamla AGA-projektor i trappan till gamla Royal...

Jag har lagt till lite länkar till några bloggar som jag brukar läsa och naturligtvis tycker att andra ska läsa också. Det är ju skit att man inte kan ha olika kategorier på länkarna här men sånt är livet. Nu kommer jag säkert få äta upp detta när någon påpekar för mig hur man gör, men ni behöver inte vara rädda för att förödmjuka mig och berätta detta självklara för mig. Jag är van, och vill gärna dela upp länkarna i kategorier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för länken :)

2007-09-21 @ 16:57:21
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: storey

Samma som ovan! :)

2007-09-22 @ 00:39:29
URL: http://storeysnurrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0