Syster på besök

Kaninan: Kan du skjuta med ryggen som en katt när du står på alla fyra?
Syster: Jag når inte ner till golvet med händerna när jag står på alla fyra.

Syster är som söt. Hon var här i helgen. Vi spenderade säkert 45 minuter till att putta den andra närmare köket för att den andra skulle göra mat till oss. Vi kom från soffan och fram till antennsladden vid teven. Det vill säga cirka tre meter. Båda förlorade och fick laga mat. Nu har hon åkt och jag kan inte längre hoppas på att någon annan ska göra mat till mig.


Kommentarer
Postat av: Starka syster

Men vi var ju riktigt duktiga. Vi kom ju i alla fall tre meter på 45 minuter!

2008-06-11 @ 20:05:41
Postat av: Kanina

:) Ja eller hur!

2008-06-11 @ 21:47:51
URL: http://jagkannina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0