Vem är han och vad vill han?


Konstigt djur från Monstret under sängen.

Är det någon som vet vem den här stackaren är? Han bor på naturhistoriska i Göteborg och vi har haft en diskusion på Monstrets blogg om vad det är för en figgur.

Här är några förslag på vad det kan vara:
A) Opossum
B) Possum
C) O-possum (dvs inte en possum)
D) Mungo
E) Omungo
F) Han i Ice Age
G) Pissråtta
H) Kloakråtta
I) Monstret under sängen

Snälla hjälp den patetiska stackaren att få en identitet innan han dör en gång till.

Kommentarer
Postat av: Bek

Du är utmanad!

2008-11-02 @ 12:53:39
URL: http://bek.blogg.se/
Postat av: Hannanasvän

Jag tror helt enkelt att det är ett O-djur.





Var matchen bra?

2008-11-02 @ 16:09:36
Postat av: Hannanasvän

Jag tror helt enkelt att det är ett O-djur.





Var matchen bra? Skrek du på domaren?

2008-11-02 @ 16:11:02
Postat av: kanina

Bek: Ska ta itu med det där. Ska bara först..



Hannanasvän: Kan ett djur vara ett djur och ett odjur samtidigt? Ogräs kan ju sägas vara ett slags gräs så kanske. Måste erkänna att jag inte skrek på dommaren.. men det var ju vi som vann så nåt måste jag ju ha gjort rätt.

2008-11-02 @ 21:22:20
Postat av: Sara

Ett mirakel har skett! Jag postade ett brev till dig i fredags :). Förlåt igen för att det tog så lång tid. Tyvärr, känner inte personen på bilden!:)Kram

2008-11-02 @ 22:53:54
URL: http://www.ihhhgalleri.blogspot.com
Postat av: kanina

Sara: Ahh vad bra! Den som väntar på nåt gott. Om jag riktade mig mer till göteborgare skulle jag nog ha större framgångar i sökandet efter personen på bilden :)

2008-11-03 @ 11:55:13
Postat av: Lennart

Det här var inte lätt. Jag har varit på naturhistoriska men det är ett tag sen. Kan det vara en Omungo kanske? Men vad han vill eller är ute efter vete sjutton. Undrar om jag inte har sett något liknande i en spegel då jag har varit ordentligt bakis? Eller var det någon jag träffade på ett skumt party?

2008-11-03 @ 18:55:17
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: kanina

Lennart: Jag har ingen aning om hur du ser ut när du är bakis men jag hoppas att det är någon du har träffat på en fest. Jag fick ett muntligt tips idag om att det kan vara ett mongo men jag är inte säker på om det är helt politiskt korrekt.

2008-11-03 @ 21:22:24
Postat av: Lennart

Jag vill absolut inte komma ihåg hur jag ser ut då jag är bakis, usch. Kom att tänka på en sak, Miffo kan inte det vara ett alternativ?

2008-11-03 @ 22:39:41
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0