Magi

Skulle gärna ha adressen jagkannina.webbplog.se istället för webblogg.

Så nu sitter jag här med kall näsa och fryser om fötterna igen med en lätt huvudvärk. Den här gången är det tv-bordet som har fått byta färg. Sim salabim så var mitt billiga tv-bord från jysk plöttsligt mörk ek! Tänkte på det där med att sörja för god ventilation. Själv sörjer jag mer för att jag inte har god ventilation och måste ha fönstret öppet istället.
 
     
             Före                                         Efter


Kommentarer
Postat av: Liv

snyggt! du är också i inredartagen ser jag. mm, jag med sörjer för dålig ventalition. =/ vet hur det känns..bluh. men fint blev det!

2007-06-02 @ 09:25:31
Postat av: Nina

Liv: Tack! Du får komma hit och titta på den live nån gång..gärna snart! Jag kan bjuda på nåt :D

2007-06-02 @ 17:11:20
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0