Jag snöar

Mina axlar fjällar duktigt. Det ritshar så där härligt när jag drar...Nu har det spridit sig ner på underarmen. Jag ser ser ut som ett  sjökort med små öar och grund på höger arm.

Och pussel är en tiger...


Uppdaterad:

Vad får en att tro varje gång man har bränt sig att man kommer slippa ömsningen om man bara smörjer in sig?
Nu är det inte öar längre. Nu är det ett jämnt fliktäcke. Ser ut som cocosboll...som snöar.

Är veganer emot människoskin också? Jag menar om jag skulle donera ett ömsat skin till en väska eller ett par moderiktiga skor...

Kommentarer
Postat av: Conny

Din skinn-donation kunde bidra till att ett djur mindre får sätta livet till så go for it är mitt tips.

2007-06-16 @ 10:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0