Ho ho

Syster M är ju så underbar! Ska hälsa på henne snart. Igår vaknade jag 8.54 av hur mobilen sa brr brrr do do do di, dvs sms. Det var ett vårigt God morgon från en tilljobbetpromenerande M. Idag vaknade jag av samma ljud kl. 8.55. Jag anade ett mönster. Tittade på sms:et som mycket riktigt var från M. Godmorgon!!! Dags att vakna! Ho ho! Vi måste justera våra dygnsrytmer.
Jag bävar för hurtigheten live... jag ser framför mig hur jag vaknar av att någon hoppar mig på magen och säger Ho ho. Får gå och lägga mig i tid i kväll.  Ska bli kul att träffa henne.

Kommentarer
Postat av: Syster M

Sötis. Fast idag jobbar jag hemifrån - därför inget gå-till-jobbet sms. Har bakat bröd istället :D Hurt hurt. Ska försökta låta bli att hoppa på din mage - kan kittla dig under fötterna istället :D

2007-05-16 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0