Huset vid vägens slut

                  Bi
                 Folk brukar säga att djuren är mer rädd för mig än jag är för dem...

Jag var i helgen till en bekant i Vindeln. Deras granne hade en häst på tomten. Den sa gnägg när vi steg ur bilen. Jag klappade den på mulen och sa hej. Sen tittade vi på huset som kompis T och A ska hyra framöver. Huset är på en gård vid vägens ände när man har kört förbi alla träd. Det bor massa djur där. Hästar, får, höns, skeppsråttor, hundar, katter, kaniner och bin. Vi kom dit just när ett får fick ett lamm. Sen såg vi när det lärde sig stå. De är verkligen söta. T säger att hon ska göra sitt bästa för att inte bli involverad i djurhållningen men jag tror inte att det kommer gå så bra. Undrar vad deras mesiga innekatter kommer att säga om djuren? 50 kr på fräs mjao.

Kommentarer
Postat av: Conny

Jag satsar 40kr på mjao fräs.

2007-05-15 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0