Sälolja

Sälolja

På min e-postsida gör de reklam för sälolja. Har funderat lite över vad det är och vem som äter det.. Undrar om det är gjort på sälar eller om man får glansig päls och en gosig mage av det? Lite extra späck kunde ju vara användbart så här i dessa kalla tider. Skulle säkert vara användbart i pulkbacken också. Jag skulle vara snabbast av alla när jag swoschade ner på min runda glansiga mage. Skulle säkert inte slå mig heller när jag vurpade. Boing tjoff låter det när jag landar.  Snön yr runt mig när jag glider fram som en idiot på ett bananskal och  jag ser de de andra som små prickar långt upp i backen.... Kanske skulle klassas som doping.. 

Är nog bäst att låta bli i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Liv

Sälolja låter som ett bra glansmedel för håret istället för silikondroppar. Säkert billigare också. Men det luktar nog skumt *klurar*

2006-12-09 @ 18:36:20
Postat av: Hanna

Det är nog bäst att inte använda sälolja... Man kan ju få hjärnskakning...

2006-12-09 @ 21:50:13
Postat av: Nina

Liv: Du får just nu 30 dagar gratis..eller var det en kr? Blir jobbigt att krossa dem i håret bara..hmm men de är garanterat vattenavstötande!

2006-12-11 @ 02:39:19
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Nina

Hanna: Hjälm är ett måste om man använder sälolja!

2006-12-11 @ 02:43:29
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0