Att ha eller inte ha det är frågan

Jag gjorde en sån där webundersökning för en stund sen. Den handlade om mina internetvanor. Jag kom til en ruta där det stod:

Har du en egen?
¤ Ja
¤ Nej
¤ Har ingen aning

Jag svarade Har ingen aning eftersom jag inte vet vad det är jag inte har....eller om det nu är nåt jag har?


                    

Nåt jag däremot vet att jag har är en ny kamera. Tillsammans tog vi en långpromenad i det fina vädret igår och fotade den här bilden av Kolbäcksbron. Jag har lagt ut fler bilder från promenaden på www.woophy.com om man är intresserad (säger hon lite blygsamt).

Kommentarer
Postat av: Monstruösa Margit

Jaså du har ingen egen du! Det trodde jag nog... att du var en sån som hade en sån.

Schysst bild!

Vad har du köpt för kamera? En system?

2007-04-27 @ 07:04:23
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vilken sort? En Nikon D40???

2007-04-27 @ 23:48:16
Postat av: Nina

Nej mina vänner. Jag har lånat pappas gamla compaktkamera. Kanske blir den min för evigt om vi trivs ihop. En Olympus SP-320 är det med 7.1 megapixel. Den har skönt grepp och stor fin display också.

2007-04-28 @ 13:59:20
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0