Vårtecken

V?rblommor  V?ris

Idag har jag varit på anställningsintervju och klättrat i träd. Jag kom dock på att det nog är bättre att klättra när risken att jag blåser ner från trädet är mindre.. Jag tänkte lägga in en bild på mitt trädklättrande men det ville inte datorn så ni kan tänka er att jag sitter längst upp i en tall. Jag tror inte att jag gjorde bort mig mer än vanligt på anställningsintervjun även om jag önskar att att jag hade lett mindre eftersom jag såg när jag kom hem att det hade fastnat mat i tänderna..

Ibland önskar jag att jag hade haft en kamera i ögonen. Jag såg ett löv som dansade omkring i vinden idag och skuggan hamnade på en röd tegelvägg. Det hade blivit ett så fint kort men man hinner ju inte ta upp kameran för att fånga sånt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härliga bilder!

2007-04-11 @ 18:04:28
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Monstruösa Margit

Fina Kanina. Gå på anställningsintervju och sen klättra i träd. Något rörande i det :) Har inte klättrat i träd på.... mycket länge.

Duktid du är som går på anställningsintervju. Det gick säkert alldeles utmärkt. Jag hade anställt dig bums.

Önskar också jag hade en kamera i ögonen. Har ett ögonfoto på en svart hund som springer mellan några kala träd och det är lite dimmigt. Sen drömmer jag jättefina bilder som jag också vill fota.

2007-04-12 @ 09:38:30
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Monstruösa Margit: Det låter jättefint! Ett liknande ögonfoto tog jag också igår. Det var en liten pudel som sprang mot sin husse jättefort och skuttigt så den var mest i luften och så där bananformad och solen sken bakom den. Det var brevid älven. Hade nog blivit en härlig siluett. Sen skulle jag gärna föreviga alla andra löv och saker som virvlar omkring i luften. Ser ofta ut som påsen i American beauty.

2007-04-12 @ 11:50:04
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Monstruösa Margit

Hahaha. Onekligen måste ju en bananformad skuttig pudel bli ett jättefint kort.... :D Eller inte.

2007-04-16 @ 08:03:37
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0