Jag är en vekling

Jag var ute och åkte skridskor igår. Det känns i benen idag... det är ju störlöjligt. Jag funderade lite över det här med att det är svårare att svänga högen än vänster. Är inte det ganska konstigt? Jag tror inte att jag har några problem med att svänga höger när jag går. Fast det kan ju vara så att jag anpassar vägen till konsum så det blir så få högersvängar som möjligt utan att jag vet om det. Jag är väldigt bra på att lura och manipulera mig själv.
 
Nu ska jag gå ut och åka igen.

Ute är det nya inne.

Kommentarer
Postat av: StyleSucker

I love skating! Take care!

2007-02-12 @ 16:27:38
URL: http://stylesucker.blogg.se
Postat av: Hanna

Faktiskt så vill man gärna gå åt ett speciellt håll. Det är därför man går i cirklar när man går vilse i tex skogen... Det är sant, jag har lärt mig det på universitetet!

2007-02-12 @ 16:31:38
Postat av: Nina

Hanna: Allt man lär sig på universitetet är sanning! Om jag inte mins fel från scouterna så ska man hålla i en lång pinne om man vill gå rakt i skogen...men om man vill svänga åt andra hållet då? Kanske en krokig pinne som pekar åt höger?

2007-02-12 @ 19:44:57
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0