Rött är det nya hudfärgat

Idag har jag färgat öronen...eller egentligen var det kanske håret som skulle bli rött. Alltid lika underbart när man står där i duschen och ska skölja ur färgen och märker hur det röda vattnet stiger och stiger upp efter fötterna, stopp i avloppet. Jag fantiserade lite när jag stod där med rött vatten upp till fotknölarna, tänk om det hade varit blod. Den ökända mördaren Nina... Undrar vad Aftonbladet skulle döpa mig till. 27-åringen är säkert redan upptaget och inte så originellt. Umestrangler kanske, fast då hade det kanske inte blivit så blodigt... Varulvskaninen är ju också upptaget efter Wallace & Grommit-filmen... De skulle nog gå på klassikern Nina the ripper. Jag slutade dock fantisera ganska snabbt för man har ju sett i skräckfilmer att plötligt blir fantasierna sanning och man står där i riktigt blod...å det vore ju lite småtrist.

Jag har för övrigt kommit på flera positiva saker med att ha dåligt minne!
Vitaminerna som ska räcka en månad räcker i minst tre månader. D.v.s. väldigt ekonomiskt.
Man har mat i frysen som man inte kom ihåg att man hade så man slipper handla. Både ekonomiskt och bra för eremitambitionerna.
Om man istället har glömt att man har ätit upp maten i frysen så hjälper det en på traven till att bli en hungrig och lidande konstnär.
Man glömmer bort alla dumma saker man gör.
Man kommer inte ihåg när folk har berättat ett skämt förut så man kan skratta äkta när man hör det för 5e gången. Ja det finns så många fördelar. Finns säkert fler som jag inte kommer ihåg också.

Kommentarer
Postat av: Monstruösa Margit

Rolig tjej är du :D
Nina the ripper. Umestrangler. Ha ha! :D

2007-02-26 @ 06:49:49
Postat av: Tokyo

Haha, ja, sån är jag också! Skrattar åt ett jätteroligt skämt, och typ 30 sekunder senare så säger man "Väääänta lite nu. Den hade jag ju hört förut!"

2007-02-28 @ 08:12:59
URL: http://yellowtokyo.blogspot.com
Postat av: Tokyo

Fast jag kom på en grej som inte är lika bra. Det är när man berättar ett skämt, eller valfri bra grej som man hört förut, och det visar sig att den man berättar det för är den som berättade det för en från början. Typ i förrgår.

2007-02-28 @ 08:14:27
URL: http://yellowtokyo.blogspot.com
Postat av: Nina

Tokyo: Det händer mig ganska ofta att jag håller på att berätta roliga saker som jag har hört från den som berättat det... fast då går man tillbaka till punkt 4 i min lista över bra saker med dåligt minne, man glömmer bort dumma saker man gör. Här om dagen höll jag på att berätta för en kompis att hon skulle flytta..det viste hon nog redan.

2007-02-28 @ 13:58:48
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Tokyo

AHAHA!

2007-03-01 @ 08:30:10
URL: http://yellowtokyo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0