Blåst men blöt!

Varför straffas jag för min duktighet?

De senaste gångerna jag har tvättat i tvättstugan har jag varit lat och öst in en hel del i torktumlaren men eftersom jag vet att det sliter väldigt mycket på kläderna var jag idag duktig och hängde in nästan rubbet i torkskåpet. Tror ni inte att jag möttes ett torkskåp med blåsta men likväl blöta kläder!? Värmen funkade inte. 

Ja, det är väl bara att sätta igång med att hänga upp blöta kläder i hela lägenheten nu. Det är sånna här gånger man önskar att man hade en gård med en torkställning eller åt minstone ett klädstreck. Tror inte ens att jag har ett långt snöre... 

Den där Murphy skulle ha skjutas!

tork     Torkstol

Kommentarer
Postat av: Monstruösa Margit

Fördelen med att hänga blöta kläder över dörrar och stolar och sängstolpar och element är att det blir dammtorkat samtidigt! Murphy var kanske inte så dum i alla fall :)

2007-07-27 @ 07:30:45
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Då blir det dammiga ränder på kläderna så jag håller fast vid att han borde skjutas.

2007-07-28 @ 01:12:36
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0