Håller på att bli gammal

Tecken på att jag håller på att bli gammal

* Jag har märkt att jag har blivit hårigare på sistone. Är lixom lurvig på armarna, ansiktet...för att inte tala om benen.
* Igår berättade jag en sak för en kompis som han hade berättat för mig...kunde slå vad på att jag hade hört det någon annan stans...
* Jag brukar tänka om unga människor med små coola kläder, men oj vad kallt det ser ut.
*På tåget hem från Göteborg tittade jag på ett gäng i restaurangvagnen och funderade om de verkligen hade åldern inne.
*Jag är farligt nära att berätta om konsistensen på det jag hostar upp när jag är förkyld.

Men allt detta kompenseras av mina läppstiftsfärgade skor!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Men herregud människa! Visa skorna, prata inte bara om dem!
För övrigt känner jag igen det där med lurvet...

2007-06-05 @ 18:44:25
Postat av: Nina

Annapanna: MWOHAHAHAHA

2007-06-05 @ 19:46:57
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0