En stilla dag i Luleå

Skotth?      IsEkorrar

Jag är ju som sagt och hälsar på mitt gamla liv. Jag tog en promenad i det fina vädret igår. Tuna har verkligen blivit fint sen de började renovera husen. Jag gick förbi en sopbod. Jag kan inte med säkerhet säga att det inte är ett kulhål... Jag bor inte längre i vilda västern.

Jag gick ner till stranden. Jag kom på att det faktiskt är riktigt vackert här. Den isen har jag gått många gånger över på väg till skolan.

Jag stannade och språkade med två ekorrar. De pratade i munnen på varandra som ekorrar gör. Efter en del tjat så tog jag kort på dem och lovade att lägga ut det på min blog. Riktiga exihibitionister de små liven.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, va fina bilder. :)
jag lovar att ta itu med utmaningen snart. ;)

2007-03-23 @ 09:10:04
Postat av: Liv

Tuna! Där har jag varit mycket och bott till och med på två ställen. :) Håller med om att det är vackert vid vattnet. Skjutandet hände förresten under min boendetid där, det small och lät nåt hemskt!

2007-03-27 @ 11:06:56
Postat av: Nina

Lisa: Det är bra :D

Liv: Det var minst en beskjutning när jag bodde där också... Kulan gick genom väggen till en bekant har jag för mig.. sånt som händer.

2007-03-27 @ 19:09:36
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0