Undersökning


 
 
Nedan presenteras några figurer för dig. Figurerna representerar dig och dina känslor. Du ska använda dessa figurer för att indikera vad du känner för Telia. Kom ihåg att du inte ska betygsätta företaget utan indikera dina känslor för varumärket. Markera en figur för varje rad, dvs totalt 2 figurer.

Den första raden representerar känslor från totalt lycklig/glad till totalt olycklig/ledsen. Den andra raden representerar känslor från väldigt engagerad/involverad till totalt likgiltig och uttråkad.
        
              

        
              




Jag var med i en undersökning om mobiltelefoner. Den här rutan dök upp. Jag vet inte om jag ska tycka att den är pedagogisk eller vad....hmm...kändes lite som att de försökte lura mig att göra en psykundersökning... obehagligt var vad det var.

Kommentarer
Postat av: Monstruösa Margit

Mmm... håller med om de är obehagligt och fula.

Hoppas du fick bra betalt!

2007-05-05 @ 12:56:43
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Margit: Tror att jag fick 11 kr i en webplånbok eller nåt..

2007-05-05 @ 13:13:14
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Liv

Men så galna figurer :-O Jag gillar den längst ner till vänster, den liknar william under sina berömda utbrott.

2007-05-05 @ 14:56:51
Postat av: Karistians dotter

Jag förstår inte. Vad vill de säga? Att den likgiltiga personen utsäts för elektricitet? Det verkar som att personen har strålande smärtor i mage och huvud som får honom/henne att vibrera våldsamt? Skulle vara kul att se den fyrkantiga människan springa vibrerandes på en sommaräng yr av att vara "engagerad/involverad".

2007-05-06 @ 17:28:45
URL: http://www.felsidavattnet.blogspot.com
Postat av: Nina

Liv: Små pojkar är inte att leka med när de är arga!

Kristians dotter: Kan det vara mobiltelefonins strålning som de vill få fram? Kan det vara en hemlig varning? Strålande smärtor i huvud och mage.. mobiler har ju en vana att vibrera också.

2007-05-06 @ 21:30:19
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0