Blir helt matt

Att ha en sida på facebook är som att ha ett litet jobbigt djur som biter sig fast i kjolfållen. Det är där hela tiden och pockar på ens uppmärksamhet.Djuret är ju lite sött och roligt och man kan inte låta bli att klappa lite på det samtidigt som man inte riktigt förstår vad det är det vill att man ska göra.

Som att jag inte redan spenderar för mycket tid vid datorn.. Det kanske lugnar ner sig när det har växt till sig och har tappat lite av valpigheten. Det gäller bara att behandla det med fast hand så kommer den säkert arta sig väl.

Kommentarer
Postat av: annapanna

Ja, det är som dom där gräsliga Tamagochi som var så poppis för sisådär tio år sedan. Snälla L hade en sån när hon gick i ettan och gissa vem som fick sköta den när hon var i skolan? Jo, jag! Som fick min sömn förstörd och satt som ett hålögt spöke på jobbet på kvällarna. Men låssasdjuret var välnärt och mådde prima.

2007-10-01 @ 19:14:43
Postat av: Nina

Jag tänkte också på en tamagochi. Viste du att de har blivit popis igen. Det berättade en liten pojke för mig i vintras när jag jobbade på bion. Han blev impad när jag visste vad det var han visade upp men tillrättavisade mig lite och sa att det ju var den nya sorten! Det är bra att dina djur inte behöver svälta :D

2007-10-01 @ 19:31:46
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Monstruösa Margit

Väl sagt!

2007-10-03 @ 13:26:20
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0