Animefest

Perfect BluePerfect Blue (1998)Sen to Chihiro no kamikakushi

Igår visade 2an animemaraton. Eftersom det höll på till klockan 6 så spelade jag in hela natten så det inte gjorde nåt om jag somnade. Det började med Spirited Away. Jag missade början och har sett den förut så bestämde mig för att se den en annan dag. Sen var det en dokumenträr om anime följd av Perfect Blue. Detta visade sig vara en film som inte alls var gullig. Folk fick ögonen utstuckna med skruvmejsel och det var blod och spänning ända tills det var 10 minuter kvar av filmen då det blev myrornas krig på teven. Alla kanaler borta. Mitt maraton slutade abrupt. En dokumentär och en film utan slut. Det var ju bara att kolla garderoberna och gå och lägga sig med hopp om att jar inte skulle drömma om att vara förföljd av galna mördare. Jag lät videon gå men bilden kom inte tillbaka på hela natten. Jag kan slå vad om att det är det nya digitala tevejoxeriet som bar skullden. Det var bättre förr!.


Kommentarer
Postat av: sparasyster

Det verkar som om min inspelning blev hel. Jag sparar den till, vår date.

2007-09-09 @ 21:11:31
Postat av: Nina

Va bra! Om jag inte har en nejlika i fickan på dejten så känner du igen mig på att jag ser ut som du.

2007-09-09 @ 22:03:07
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: Monstret under tevesoffan

Och jag ser helt annorlunda ut så jag kan ha en nejlika för jag vill också se! Spara spara spara.

2007-09-10 @ 14:46:40
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Nina

Dejten sker 10/10. Jag ser fram emot att träffa dig Monstret under soffan!

2007-09-10 @ 15:12:48
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0