Jättarna Klafs och Klofs badar

Var ute och promenerade i regnet och gick i vattenpölar idag. Efter gårdagens promenad i mina håliga vinterskor var jag less på isande blöta fötter och tog idag på mig mina gröna stövlar från klass 5 i storlek 34 när jag skulle gå ut på promenad i regnet. Det bästa valet jag har gjort på länge. Jag och kompis L plaskade omkring i djupa vattenpölar och lekte jättar bland isflak. Sedan gick vi hem och drack varm choklad med grädde.


                      image193

Kommentarer
Postat av: Lennart

Varm choklad med grädde fick vi alltid på våra friluftsdagar under vintern på mellanstadiet. Det är smaskens!

2008-03-11 @ 19:03:38
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: Monstret

Ser härligt ut :) Befriande.

2008-03-12 @ 08:43:17
Postat av: Nina

Lennart: Varm choklad med grädde är ju en klassiker. Man ska gärna ha limpmackor med ost som man kan doppa också.

Monstret: Det var trevligt..fast vi hoppade kanske inte så mycket. Hade ju inga galonisar på mig :D

2008-03-12 @ 15:24:43
URL: http://jagkannina.webblogg.se
Postat av: storey

Jag har glömt svara dig angående Republic Tigers va? Jag har två låtar till och hittar verkligen ingen fler. Varken på rätt eller fel sida lagen. Den du pratade om har jag inte.

2008-03-13 @ 21:31:52
Postat av: Nina

Storey: Jag laddar ju naturligtvis inte ner på fel sida lagen... men det är synd att låten inte går att hitta. Får hålla till godo med Myspace.

2008-03-15 @ 00:29:25
URL: http://jagkannina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0